Ticketing software voor overzicht in support vragen

Nieuwe manier van werken: organiseer en prioriseer met ticketing software efficiënt (interne) klantvragen en oplossingen. Responstijd drastisch omlaag.

Support ticketing software

Ontdek nu hoe support ticketing software overzicht brengt in werkzaamheden

Voor bedrijven die tickets en support-vragen nog niet vastleggen of werken met excel-overzichten en aparte mailboxen biedt helpdesksoftware overzicht in werkzaamheden per medewerker.

Met onze support- en ticketing software krijg je inzicht in de hoeveelheid en soorten tickets die leven bij jouw (interne) klanten. De tool is met een internetverbinding overal toegankelijk en binnen een week na opdracht kun je aan de slag.

Nieuwsgierig naar de mogelijkheden voor jouw organisatie?

Laat hier je gegevens achter en we nemen binnen 24 uur contact met je op.

Voordelen van ticketing software van Fieldwise

Je kunt snel aan de slag, realisatie binnen een week na opdracht.

Je bespaart tijd in de afhandeling van tickets en supportvragen

Terechte klacht

Hoe ticketingsoftware werkt in de praktijk

Video afspelen

Eenvoudige uitleg hoe het werkt

Kijk hoe je met online ticketsoftware Outlook en Excel overbodig maakt voor het afhandelen van tickets van jouw klanten. Per ticket alle correspondentie inzichtelijk.

Onze unieke voordelen

Webbased

Toegankelijk met internetverbinding

Workflow

Tickets direct bij de juiste behandelaar

Escalatie

Signalering wanneer tickets te lang openstaan

Meertalig

Ticketingsoftware beschikbaar in 10 talen

Filter

Sorteren op type, status, klantnaam, etc

Uniformiteit

Mail templates voor eenduidige communicatie

Koppelingen

Koppelen met andere software voor klant- en productgegevens

Overzicht

Tickets per medewerker of afdeling in beeld

Wat wij betekenen voor

ICT Medewerkers

Klantenservice- en binnendienst

Projectmanagers

Ontdekken wat onze software voor jouw organisatie kan betekenen?

Vraag hier geheel vrijblijvend gratis een demo aan!

Wat klanten vertellen

Wij zijn trots op de samenwerkingen met onze klanten en laten graag hun verhaal horen.

Een scherpe prijsstelling van de ticketingsoftware heeft de doorslag gegeven om voor Fieldwise te kiezen!

De Wilde

Alle supportvragen van onze leden via het klantportaal inzichtelijk. Hiermee besparen we tijd in de afhandeling.

Ferney

Een scherpe prijsstelling van de ticketingsoftware heeft de doorslag gegeven om voor Fieldwise te kiezen!

Aafje Hulpthuis

Alle signaleringen van onze klanten en leveranciers inzichtelijk. Eenvoudig toe te wijzen aan behandelaars.

Welzorg

Betaalbare tussenoplossing tijdens de implementatie van ons ERP-systeem

Tsubakimoto