Trots op de
samenwerkingen
met onze klanten!

KLANTEN VERTELLEN

Laat de aanbevelingen van onze klanten je overtuigen

KLANTEN VERTELLEN

Laat de aanbevelingen van onze klanten je overtuigen

Praktische oplossing die aansluit bij ons klachtenproces voor een schappelijke prijs

De overeenkomst tussen al onze klanten is dat zij op zoek waren naar een praktische oplossing voor hun probleemstelling. Liefst met een standaard oplossing, waarbij consultants overbodig zijn en snel gestart kon worden. Aan de andere kant een flexibele organisatie die meedenkt in oplossingen bij eventuele aanpassingen. Onderstaande praktijkvoorbeelden tonen aan hoe wij het aangepakt hebben en hoe onderstaande klanten onze dienstverlening ervaren.

"De kracht van een eenvoudige oplossing binnen een web-based omgeving, zonder “toeters & bellen“"

Laat ik me kort introduceren, mijn naam is Toon Coopmans en ik ben Global QA Manager van Interfood. Interfood is een trade organisatie binnen de zuivelindustrie met wereldwijd diverse vestigingen.

Klachtenafhandeling met één kwaliteitsmanagementsysteem.

Binnen onze organisatie maken wij gebruik van één kwaliteitsmanagementsysteem dat van toepassing is voor alle vestigingen. Wij hebben met veel reizende collega’s te maken. Dit systeem is ontwikkeld in een cloud omgeving, zodat de klachtenafhandeling en registraties voor iedereen toegankelijk is op een geheel willekeurige locatie. Met iedereen, verstaan we natuurlijk onze eigen medewerkers, maar ook onze klanten en leveranciers.

Registratie klachtenafhandeling

Een belangrijk onderdeel van dit kwaliteitsmanagementsysteem is het registeren van afwijkingen op ons eigen proces, het proces van de klant of het proces van onze toeleveranciers. Je kan hierbij denken aan actiepunten aan de hand van een audit, klachten die ontvangen worden van een klant of naar een leverancier en ook de voortgangsbewaking op projecten. De klachtenafhandeling en registraties willen we graag uniform opgenomen hebben binnen één applicatie die voldoet aan de voor ons belangrijke volgende criteria:

  • Laagdrempelig, ofwel een applicatie die voor iedereen toegankelijk en eenvoudig is
  • Afgedwongen vragenpaden configureren per type registratie
  • Eenvoudig (zelf) te configureren zonder complexe installatie (onafhankelijk zijn m.b.t. een ICT-afdeling)
  • Goede managementinformatie genereren om vervolgens trendanalyses uit te kunnen voeren
  • Web-based incl. mogelijkheden binnen een app
  • Goede prijskwaliteit verhouding

App ontwikkeling bij Fieldwise

De oplossing voor klachtenafhandeling en klachtenregistratie heeft Interfood eind 2015 gevonden binnen Fieldwise die bijna volledig voldeed aan deze criteria.

Na bijna een jaar te draaien met de applicatie mag gesteld worden dat de resultaten naar tevredenheid zijn. Dit gericht op het gemak van een eindgebruiker als de applicatiebeheerder, maar ook op de managementinformatie die gedeeld worden binnen de organisatie incl. klanten en leveranciers. Wanneer we de app, die in ontwikkeling is in gebruik kunnen nemen om eenvoudig klachten te registeren zijn we helemaal content!

Samengevat; “De kracht van een eenvoudige oplossing binnen een web-based omgeving, zonder “toeters & bellen” maakt de klachtenregistratie zeer effectief, nuttig en kostenbesparend!”


“Heldere rapportages en realtime dashboard geven beter inzicht in de prestaties van onze organisatie.” Edwin Roelands, CEO bij Vobra Special Petfoods

Vobra Special Petfoods is een familiebedrijf uit Veghel dat hoogwaardige geëxtrudeerde en geperste honden- en kattenvoeding produceert.

De gebruikers geven aan dat het klachtenregistratiesysteem eenvoudig is in het gebruik. Men heeft nu beter inzicht in de prestaties van de organisatie, waardoor snel ingespeeld kan worden op het verbeterpotentieel.

Aangezien alle meldingen centraal worden beheerd heeft iedereen altijd inzicht in de laatste wijzigingen en kun je snel in je klachtenregistratie nagaan wie een melding in behandeling heeft en wat de status van een specifieke klacht is. De klant kan hierdoor snel en volledig geïnformeerd worden.


"Fieldwise, een toegankelijke partij voor een efficiënt opvolgingsprogramma voor vragen en meldingen!"

Van ontwerp, naar realisatie, investering, exploitatie. Het gehele traject tot aan meerjarige technische, financiële en administratieve exploitatie in één hand, dat is ZON!

ZON Energie levert het gehele duurzame concept voor de collectieve (woning)bouw, waarbij wij vanaf het eerste idee tot en met de 30 jarige exploitatie voor u verzorgen. Tijdens deze exploitatie krijgen wij veel klantvragen, op financieel, administratief en technisch vlak.

Voor een soepele registratie en afhandeling van deze meldingen gebruiken wij Fieldwise. Een programma, waarin via de afdelingsstructuur de juiste persoon snel en efficiënt de vragen of meldingen kan afhandelen. Efficiënt, praktisch en snel voor ons, en door de efficiëntie indirect positief voor de bewoners!

Met Fieldwise hebben we alle meldingen in 1 overzicht en kunnen we efficiënt reageren op klantmeldingen.

Neem vrijblijvend contact met ons op voor een demo bij u op kantoor.


“Klachtenregistratie bespaart tijd in de afhandeling”.

Welzorg, onderdeel van de Louwman Groep, is gespecialiseerd in advies, verkoop, service, aanpassing en verhuur van (revalidatie)hulpmiddelen voor ouderen en mensen met een beperking. Welzorg zag kansen in het aanpassen van de huidige klantenservice. Hiervoor werd de hulp van Fieldwise ingeschakeld. Wij zagen inderdaad ook mogelijkheden om de klant beter te bedienen en dit door middel van een klachtenregistratiesysteem.

Efficiënter werken door middel van een klachtenregistratie systeem

Om efficiënter klachten af te kunnen handelen, is er een klachtenregistratie systeem opgezet, dit houdt in dat alle klachtenformulieren van de website van Welzorg direct ingelezen in het klantenservice systeem en via postcode routering automatisch doorverwezen naar de juiste klantvestiging. Door dit systeem is Welzorg een stuk minder tijd kwijt met het toewijzen van de klachten aan de juiste vestiging en blijft er dus meer tijd over voor verbeteringen binnen het bedrijf doorvoeren! Klachten afhandelen gaat op deze manier een stuk sneller.

Wij geven graag vrijblijvend een demo van onze klantenregistratie software. Neem hiervoor contact op om dit in te plannen.


“Onze 60 leden moesten eenvoudig klachten kunnen melden, waardoor wij meer inzicht krijgen in ons verbeterpotentieel.”

Een duidelijke vraag van Ferney Group, Nederlands grootste inkoopcombinatie op het gebied van bouwbeslag, machines / gereedschappen en ijzerwaren voor de professionele ijzerwaren-vakhandel.

Alle medewerkers van Ferney die onderdeel uitmaken van het feedback-proces hebben input kunnen leveren bij de implementatie van myfeedback. Op basis van deze input is het voor deze leden nu ook mogelijk om online een retourbon te printen met alle relevante informatie betreffende de klacht, waardoor retouren sneller afgehandeld kunnen worden. Een pilot met 4 leden zal de laatste stap zijn, voordat MySalesWorks voor alle leden toegankelijk zal zijn.


"Tijd besparen door klachten van onze leden efficiënter af te handelen."

Delftsche Studenten Societeit “Phoenix” was op zoek naar een software oplossing om administratieve klachten en vragen van haar 1700 leden te verwerken. Belangrijke doelstelling was om het het e-mail verkeer betreffende deze klachten, de bestaande excel sheets en de rapportage samen te voegen in 1 systeem, waarbij tijd bespaard zou moeten worden in de afhandeling.


“Een scherpe prijsstelling van de feedback software heeft de doorslag gegeven om voor Fieldwise te kiezen!”

De Wilde Infra- en Cultuurtechniek, gevestigd in Vijfhuizen, is gespecialiseerd in cultuur- en infratechniek (grond-, weg- en waterbouw), verhuur van (specialistisch) materieel en de levering van materialen en bouwstoffen in de regio Haarlemmermeer. De feedback software wordt met name gebruikt om klachten, complimenten, (bijna) ongevallen en ideeën te registreren en verwerken.


“Klachtenregistratie software om inzicht in feedback van klanten te krijgen en verbeter-acties door te voeren.”

Sanibell importeert en ontwikkelt porselein sanitair ten behoeve van nieuwbouw en renovatie. Onderscheidend in de markt door altijd uit voorraad te kunnen leveren. De software van Fieldwise verwerkt klachten van klanten en wijst meldingen toe aan leveranciers. Daarnaast wordt met iedere klant individueel gecommuniceerd. Tevens wordt de software gebruikt om het logistieke proces te kunnen volgen voor voorraadbeheer.



BEL MIJ TERUG

Vul je gegevens in en we bellen je zo snel mogelijk terug

Copyright © Fieldwise | Website: Madebytops & MKB Webpartner
VRAGEN? BEL ONS: +31(0)76-8795307 | OVER | SUPPORT | LOGIN