Klantenservice
naar next level
met gebruiksvriendelijke
feedbacksoftware

PAKKET ULTRA

Gebruiksvriendelijke klachtensoftware, zonder consultants online

PAKKET ULTRA

Gebruiksvriendelijke klachtensoftware, zonder consultants online

Webbased klantenservice software – ultra

Klantenservice software tilt dienstverlening naar hoger nivo

Wanneer het verbeteren van klanttevredenheid een speerpunt is binnen het beleid van jullie organisatie. Geen andere keuze dan direct werken aan een betere klachtafhandeling. Onze ultra-module voldoet aan al jullie wensen.

Missen we een functionaliteit? Ook al bieden we standaard software oplossingen, door slim te bouwen, kunnen we flexibel meedenken, waardoor we altijd een passende oplossing hebben.

Hoe gaan we aan de slag?

Na het invullen van ons contactformulier zullen we je telefonisch benaderen om kennis te maken. Wij werken als volgt:

  1. Jullie huidige klachtenformulier/-proces bepaalt hoe we de klantenservice software inrichten.
  2. Wanneer meerdere afdelingen betrokken zijn bij het klachtenproces zal een quickscan op locatie nodig zijn om alles in kaart te brengen.
  3. Een praktische training op locatie is voldoende om als gebruiker aan de slag te kunnen.
  4. Samen met het klantenservice optimalisatietraject  plannen we na 8 weken de eerste verbetersessie om verbeteringen in het klachtenproces aan te brengen.
Onze klantervaringen geven een indruk van wat je kunt verwachten wanneer je kiest voor de webbased software voor klachtafhandeling van Fieldwise.

Bekijk screenshots van onze gebruiksvriendelijke software


BEL MIJ TERUG

Vul je gegevens in en we bellen je zo snel mogelijk terug

Copyright © Fieldwise | Website: Madebytops & MKB Webpartner
VRAGEN? BEL ONS: +31(0)76-8795307 | OVER | SUPPORT | LOGIN
Copyright © Fieldwise | Website: Madebytops & MKB Webpartner
VRAGEN? BEL ONS: +31(0)76-8795307 | OVER | SUPPORT | LOGIN