Klachten- en meldingensoftware

Ervaar hoe ons kwaliteitsmanagementsysteem jouw excel-lijstjes en mailtjes over klachten en meldingen vervangt. Snel online. Direct resultaat. Klanttevredenheid verbetert. Bespaar kosten en tijd door interne procesverbeteringen.

Hoe klachten- en meldingensoftware inzicht geeft in werkzaamheden

Hebben meerdere medewerkers binnen jouw bedrijf contacten met klanten en heb je momenteel geen idee wat de aard en de hoeveelheid klachten of meldingen is? Ben je daarentegen wel bereid om jouw dienstverlening te optimaliseren, zodat klanten langdurig verbonden zullen blijven aan jouw organisatie? De invoering van een kwaliteitsmanagementsysteem kan helpen om snel verbeteringen door te voeren.

Met onze klachten- en meldingensoftware krijg je inzicht in de hoeveelheid en soorten klachten die jouw klanten ervaren. Aangezien iedereen in dezelfde tool werkt zul je tijd besparen in de afhandeling van klachten.

Online demo inplannen

Vul je contactgegevens in en we bellen je om een datum in te plannen.

Hoe werkt onze klachten en meldingensoftware in de praktijk?

Intuïtief melden

Melders registreren hun klacht of melding eenvoudig via jullie website of intranet. Wij kunnen deze pagina in jullie eigen huisstijl aanmaken. Klanten merken niet dat de contactpagina in een andere omgeving staat.

Overzicht meldingen

Telefonische klachten worden door de klachtbehandelaars ingevoerd.

Alle meldingen hebben een uniek nummer. De status van de klacht of melding geeft aan of er nog een vervolgactie nodig is.

Inzicht in verbeterpotentieel

Heldere rapportages van het kwaliteitsmanagementsysteem geven inzicht in de verbetermogelijkheden. Doorvoeren van verbeteringen zal kosten besparen en klanttevredenheid vergroten.

Voordelen van het kwaliteitsmanagement
systeem van Fieldwise

Je kunt snel aan de slag, realisatie binnen een week na opdracht.

Wij verzorgen de communicatie met jullie (externe) IT partners

Je bespaart tijd in de afhandeling van klachten en meldingen

Met een internetverbinding altijd en overal inloggen, ideaal voor thuiswerkers

Snel inzicht in de feedback van jouw klanten.

Voordelen klachtensoftware Fieldwise

Onze unieke kenmerken

Mailkoppeling

E-mails gekoppeld aan unieke meldingnummer

Workflow

Meldingen direct bij de juiste behandelaar

Escalatie

Signalering wanneer klachten te lang openstaan

Meertalig

Klachtensoftware beschikbaar in 10 talen

Klantportaal

Eigen inlog voor zakelijke opdrachtgevers en leveranciers

Verbetermodule

Verbeteracties vastleggen, meten en opvolgen

Koppelingen

Koppelen met andere software voor klant- en productgegevens

AVG proof

Veilig verwerken van persoonsgegevens

Wat wij betekenen voor

Onze expertise in de verschillende segmenten met ons kwaliteitsmanagementsysteem draagt bij aan een succesvolle samenwerking

Bouw & Installatie

Handel & Industrie

Dienstverlening

Webshops

Ontdekken wat onze software voor jouw organisatie kan betekenen?

Vraag hier geheel vrijblijvend gratis een demo aan!

Wat klanten vertellen

Wij zijn trots op de samenwerkingen met onze klanten. kijk naar de ervaringen met ons kwaliteitsmanagementsysteem.

Alle klachten van reizigers mbt het openbaar vervoer in één klachtensysteem

OV ombudsman

Klachten van bezoekers direct bij de juiste behandelaar.

Walibi

Alle klachten, klantcontacten en mailverkeer overzichtelijk en duidelijk. Per sanitairleverancier inzichtelijk wat de knelpunten zijn.

Sanibell

Ontdek in 2 minuten hoe klantgericht jouw organisatie is!

Vul onderstaande vragenlijst in en ontvang een gratis adviesrapport met 3 praktische tips om de klantgerichtheid binnen jouw organisatie te verbeteren